Zsu-23-4 V1 Shilka torony oldalfal 1:35
2 posters
Zsu-23-4 V1 Shilka torony oldalfal 1:35
Elkészültünk a következő Shilka kiegészítőnkkel, a V1 es torony konverzióval. A mester darabot ismét Juhász "Juge" Gábor készítette, köszönjük!
A termék már megvásárolható: itt
A termék már megvásárolható: itt
Re: Zsu-23-4 V1 Shilka torony oldalfal 1:35
A Dragon készletének sok hibáját kellene javítani (kellene egy teljesen új), de ez egy a sorban, amivel lehet mit kezdeni.
A Dragon két verziót adott ki: V1 1970 (No.3521) és 4M 1977 (No.3518).
A nálunk is rendszerben állt V1 verziót (3521) vettem megint górcső alá.
Kevesen tudják, de a V1 változaton belül is volt egy korai sorozat, 3 dudorral a torony oldalán és még külső elektromos csatlakozó nélkül a járműtesten.
Ebből a volt Szovjetunió, NDK, Magyarország és Egyiptom kapott.
A hazai V1 változatok fele korai volt a 22 db-ból, ráadásul ugyanabból a sorozatból került ki, mint az Egyiptomnak szállított (ezek háborúban is részt vettek).
Ezt követte a késői, további sorozatban gyártott V1, amin a dudorok helyén szerelőpanel (csavarozott lemez) van, és kapott egy külső elektromos csatlakozót is a járműtesten.
A készletből mindkét változat elkészíthető, minimális munkával, nagyon szép gyanta és réz alkatrészekkel.
Dolgunk csupán annyi, hogy az eredeti készlethez adott D8-D7 alkatrészeket cseréljük a gyanta alkatrészekre.
Valamint változattól függően eltávolítjuk, vagy meghagyjuk a B26 alkatrészen a csatlakozót.
Jó építést, még lesz feljavítás ezen változathoz!
Juhász Gábor (juge75)
A Dragon két verziót adott ki: V1 1970 (No.3521) és 4M 1977 (No.3518).
A nálunk is rendszerben állt V1 verziót (3521) vettem megint górcső alá.
Kevesen tudják, de a V1 változaton belül is volt egy korai sorozat, 3 dudorral a torony oldalán és még külső elektromos csatlakozó nélkül a járműtesten.
Ebből a volt Szovjetunió, NDK, Magyarország és Egyiptom kapott.
A hazai V1 változatok fele korai volt a 22 db-ból, ráadásul ugyanabból a sorozatból került ki, mint az Egyiptomnak szállított (ezek háborúban is részt vettek).
Ezt követte a késői, további sorozatban gyártott V1, amin a dudorok helyén szerelőpanel (csavarozott lemez) van, és kapott egy külső elektromos csatlakozót is a járműtesten.
A készletből mindkét változat elkészíthető, minimális munkával, nagyon szép gyanta és réz alkatrészekkel.
Dolgunk csupán annyi, hogy az eredeti készlethez adott D8-D7 alkatrészeket cseréljük a gyanta alkatrészekre.
Valamint változattól függően eltávolítjuk, vagy meghagyjuk a B26 alkatrészen a csatlakozót.
Jó építést, még lesz feljavítás ezen változathoz!
Juhász Gábor (juge75)
juge75- Páncélos HADosztályparancsnok (vezérezredes)
- Hozzászólások száma : 81
Csatlakozás ideje : 2011. Oct. 27.
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.